Najpopularnije Rocket League kladioničarske stranice 2024

Rocket League je nogometna video igra koja je objavljena 2015. godine. Igra je prvobitno bila dizajnirana za igranje na PlayStationu 4 i Microsoft Windows. Nekoliko mjeseci nakon objavljivanja, pušteni su i portovi za Nintendo Switch i Xbox One. Igra ima velike sličnosti sa svojom prethodnicom, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, iako s nekoliko istaknutih razlika.

Igrači mogu kontrolirati automobile na raketni pogon, s kojima mogu pogoditi veliku loptu i pokušati postići pogodak na sličan način kao u nogometnoj utakmici. Vozila mogu skočiti kada se aktivira raketna snaga kako bi udarila loptu dok su još u zraku.

Najpopularnije Rocket League kladioničarske stranice 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Sve što trebate znati o Rocket League esportu

Postoje označeni prostori unutar polja gdje igrači mogu proći pokraj svojih automobila kako bi dobili povećanje brzine. Povećanja brzine koriste se za značajno povećanje performansi automobila i mogu dati igraču brojne prednosti u igri.

Rocket League je izdana kao modifikacija Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix je razvio borbena kola. Jedan od Psyonixovih ciljeva bio je učiniti nestvarne automobile zabavnim za vožnju bez ugrožavanja realizma.

Nakon što je razvio Battle-Cars, Psyonix je pokušao prodati igru izdavaču kao nogometnu igru s automobilima na raketni pogon, ali nisu bili zainteresirani od svih izdavača. Zatim su odlučili sami objaviti igru na PlayStation Networku, gotovo bez ikakvog marketinga.

Igra je preuzeta više od dva milijuna puta. Međutim, studio je to ostavio neko vrijeme kako bi radio na drugim projektima. Ostali projekti pomogli su u stvaranju sredstava koja su kasnije ubrizgana u Battle-Cars kako bi uspjeli.

Razvoj Rocket League, proizašao iz projekta Battle-Cars, započeo je 2013. godine i koštao je oko dva milijuna dolara. Neke od prilagodbi napravljenih za transformaciju Battle-Cars u Rocket League uključivale su povećanje broja sličica u sekundi s 30 na 60 kako bi bila prikladna za noviji hardver.

RL eSportovi

Nakon puštanja na slobodu Raketna liga, postao je relativno popularan na raznim streaming platformama, uključujući Twitch. Prva Rocket League Championship Series održana je 2016., s novčanom nagradom od 55.000 dolara. Ostvario je više od milijun dolara prihoda kroz prodaju kozmetičkih predmeta i sanduka u igri. Sredstva su se uglavnom koristila za financiranje drugih natjecateljskih događaja, što je rezultiralo povećanom popularnošću igre kao eSporta.

Klađenje na Rocket League 2024 : sve što trebate znati

Igrači se također mogu zabijati u automobile drugih igrača i uništavati ih. Uništenim automobilima treba nekoliko trenutaka prije nego što se ponovno pojave. Igrač također može izvoditi brojna brza izmicanja kao što je okretanje u određenim smjerovima i izvođenje kratkih skokova kako bi izbjegao nabijanje kako bi dobio bolju prednost u pozicioniranju.

Svi mečevi obično traju pet minuta. Ako obje ekipe remiziraju nakon pet minuta, pobjeđuje ekipa koja prva postigne sljedeći gol. Igre se mogu igrati od jedan na jedan do četiri protiv četiri.

Klađenje na Rocket League je relativno slično klađenje na druge eSport igre. Igrači moraju započeti pronalaskom odgovarajućeg mjesta za igranje. Zbog popularnosti igre, pronaći mjesto za igranje koje nudi RL među svojim tržištem klađenja na eSport nije baš teško kao što to čine mnoga renomirana kasina.

Međutim, igrači bi trebali uzeti u obzir i broj dostupnih događaja. Što više Rocket League događaja nudi web mjesto za klađenje, to će igrač imati više mogućnosti klađenja. Nakon što pronađu uglednu kladioničarsku stranicu koja nudi Rocket League kladionice, igrači moraju uplatiti sredstva na svoje kladioničarske račune i staviti odgovarajuću okladu na Rocket League. Vrste oklada mogu se razlikovati ovisno o ponuđenim tržištima.

Najčešće oklade obično se temelje na momčadi koja će pobijediti, igraču koji će postići pogodak i broju golova. Rocket League oklade se također mogu kombinirati. Oklade također mogu biti za pojedinačne utakmice ili cijeli događaj. Proces postavljanja oklade može se neznatno razlikovati na različitim mjestima za klađenje, ali principi ostaju isti.

Klađenje na Rocket League obično je prilično zabavno zbog prirode igre. Igrači mogu uživati u igranju bez obzira na ishod igre. Svaka utakmica obično traje samo pet minuta, tako da igrači ne čekaju predugo da saznaju rezultate svojih oklada.

Zašto je Rocket League popularan?

Rocket League jedna je od najpopularnijih besplatnih igara dostupnih na PS4 i raznim drugim platformama. Prilično je popularno što ima aktivnu online zajednicu koja komunicira isključivo o igri i njezinim problemima. Steam Charts procjenjuje da igra još uvijek ima više od 150.000 aktivnih korisnika. Broj se obično povećava tijekom velikih događaja.

eSport natjecanja također su značajno pomogla povećanju popularnosti igre. Neka od eSport natjecanja su Major League Gaming i ESL. Psyonix također ima svoju Rocket League Championship Series koja pomaže u održavanju popularnosti igre.

Igranje eSporta online

Rocket League općenito je stvorena da se igra među prijateljima. Najlakši način da to ostvarite je igranje na mreži, iako je moguće igrati i izvan mreže na igraćoj konzoli. Igrači se mogu povezati i natjecati online na svim platformama na kojima je RL dostupan. Igrači imaju mogućnost onemogućiti igranje na više platformi. Igrači se mogu povezati s drugim igračima na sličnoj platformi samo kada je igra na više platformi deaktivirana.

Kako bi igranje bilo glatko, igračima je potrebna stabilna internetska veza. Igra omogućuje povezivanje do osam različitih igrača. Međutim, samo četiri različita igrača mogu istovremeno podijeliti zaslon.

Igrači Big Rocket League eSports

Nekoliko esport igrača proslavili su se svojim uspjehom u igranju eSporta. Takvi se obično ocjenjuju prema količini novca koju zarađuju na popularnim igrama, uključujući Rocket League. Većina njih zaslužna je i za popularizaciju nekih igara u kojima obično pobjeđuju.

Johan Sundstein osvojio je više od 7,2 milijuna dolara na eSportu, što ga čini najvećom zaradom ikada u eSportu. Sljedeći igrač je Kyle Giersdorf koji ima više od 3,2 milijuna dolara dobitaka. Ostala poznata imena su Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg i Joona Sotala.

Zašto igrači vole Rocket League?

Jedan od glavnih razloga popularnosti Rocket League je poštena igra. To znači da igra ne koristi algoritme za određivanje uspjeha igrača.

Igrači se samo trebaju osloniti na zakon fizike bez ikakvog nasumičnog odabira. U igri također nema elementa pay-to-win. Sve transakcije unutar igre su samo kozmetičke, koje igrači koriste samo kako bi njihovi automobili izgledali estetski bolje.

Drugi očiti razlog je taj što je igra prilično zabavna. Grafika i natjecateljska priroda igre glavni su faktori koji pridonose tome koliko je zabavna. Višeplatformski naslov igre također je privlačan mnogim igračima.

Kako igrati Rocket League kao profesionalac?

Igranje Rocket League je relativno jednostavno. Svakom novom igraču potrebno je samo nekoliko minuta da shvati i zaigra igru. Međutim, da biste postali stručnjak, potrebno je puno vježbe jer neke manevre može biti teško naučiti.

Primarna krivulja učenja uključuje poznavanje kontrola igre. Igrači tada mogu početi učiti neke od pozicionih igara i trikova kako bi poboljšali šanse za pobjedu. Igra ima način treninga koji uključuje poduku koja pomaže igračima da nauče i poboljšaju svoju igru.

Osnovni vodiči podučavaju sve što se tiče upravljanja automobilima, izvođenja izmicanja i skokova te korištenja pojačanja. Napredni vodiči nude informacije o izvođenju složenih manevara kao što su izvođenje dvostrukih skokova, letenje raketom i izvođenje prednjih zaokreta.

Najveći igrači i timovi Rocket lige

Popis od najveći igrači i timovi Rocket lige kreće se od branitelja naslova do vrućih pridošlica. Najbolji igrač je M0nkey M00n, koji igra za tim BDS. Trenutno je na trećoj godini profesionalnog igranja Rocket League. Ovaj 18-godišnjak je poznat po tome što je dosljedno vodio svoju momčad do pobjede.

Jstn, koji igra za momčad NRG, također je svrstan među najbolje. Osim po uspjehu, poznat je i po najpoznatijem golu na utakmici. Njegov stil igre je brz, blistav i vrlo kreativan. Ostala značajna imena uključuju Turbopolsa iz tima Envy, Extra iz tima BDS i Firstkiller iz tima Rogue.

Klađenje na prvenstvo Rocket lige

Svjetsko prvenstvo u eSportu trenutno je poznato kao Svjetska konvencija elektroničkih sportova (ESWC). Ovo međunarodno natjecanje uključuje nekoliko eSportova koji se održavaju svake godine. Obično se nacionalni kvalifikacijski događaji obično odvijaju među timovima iz cijelog svijeta.

Samo pobjednici kvalifikacija dobivaju pravo predstavljati svoje zemlje na prvenstvu. Popularnost događaja postupno, ali postojano raste. Trenutno privlači stotine tisuća online gledatelja iz cijelog svijeta.

ESWC je stvorila francuska tvrtka Ligarena. Tvrtka je prije bila poznata po održavanju manjih LAN događaja samo u Francuskoj. Godine 2003. tvrtka je odlučila postati velika i ugostiti događaj kojem su se mogli pridružiti sudionici iz cijelog svijeta. To je označilo rođenje ESWC-a.

Tvrtka je zatim rasla i promijenila se u Game–Services 5005. Zatim je dovela još jednu tvrtku pod nazivom Games-Solution 2009., koja je kasnije stekla vlasništvo nad njezinim brendom. Godine 2012. agencija Oxent, specijalizirana za elektroničke sportove, kupila je ESWC.

Sve o ESWC-u

Prvo svjetsko prvenstvo u eSportu koje je održano 2003. godine imalo je 358 različitih sudionika. Ukupno 37 zemalja sudjelovalo je u događaju koji je osvojio novčanu nagradu od 150.000 eura. Događaj je sadržavao samo pet utakmica. Broj sudionika dosegao je 547 do 2006. godine, predstavljajući 53 različite zemlje. Nagradni fond također je narastao na 400.000 američkih dolara. Broj utakmica se također povećao na sedam.

ESWC se od tada održava svake godine, a broj sudionika raste svake godine. Međutim, nagradni fond je varirao u oba smjera, s tim da su neke godine imale skupne nagrade niže od prethodnih godina. Tijekom nekoliko godina, struktura događaja također se promijenila kako bi uključila poboljšanja koja poboljšavaju iskustvo igrača i gledatelja.

Značajke igara u ESWC-u

U 2003. samo je pet igara bilo prikazano na ESWC događaju. To uključuje Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 i Counter-Strike Female. Godine 2004. na popis su dodani Painkiller i Pro Evolution Soccer. Svake iduće godine također su dolazile neke dodane nove igre.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance i League of Legends neki su od druge igre koje su se ikada igrale u ESWC-u.

Kad god se pojavljuju novije verzije igre u turnir su pušteni, zamijenili su starije verzije. Na primjer, FIFA 10 zamijenjena je FIFA-om 11 2011., a zatim FIFA-om 13 2012. Najveći broj igara koje su ikada prikazane u jednom događaju je deset, još 2010. godine.

Osim službenih naslova, turnir obično uključuje nekoliko drugih igara. Općenito, gotovo svi popularni esportovi obično se igraju, ali nisu istaknuti kao glavni događaji. Igre su kategorizirane kao borbe, pucačine iz prvog lica, borbene arene za više igrača, utrke, sport, strategije u stvarnom vremenu, pucačine iz trećeg lica i kartaške igre.

Broj medalja

Trenutačno Francuska ima najveći broj medalja, a to su 23 zlatne medalje, 14 srebrnih medalja i 25 brončanih medalja. Sjedinjene Američke Države su na drugom mjestu s 30 medalja, a slijede ih Švedska i Južna Koreja. Od svih zemalja koje su ikada sudjelovale u natjecanju, samo su 32 zemlje osvojile medalje.

Pronađite savršene Rocket League kladionice

Trenutačno nema mnogo pružatelja usluga klađenja koji nude tržišta klađenja na Rocket League. Pronalaženje jednog može biti pomalo izazovno. Jednostavan način da ga dobijete je posjetom mjestu za rangiranje kasina i pregledavanjem popisa dostupnih. Sljedeći korak uključuje usporedbu svih potencijalnih kladioničarskih mjesta kako bi se odredilo najprikladnije.

Taj proces uključuje razmatranje broja događaja dostupnih na stranici, koeficijente, vjerodostojnost pružatelja usluga i obradu plaćanja, između mnogih drugih stvari. Pronalaženje pravog kladioničarskog mjesta osigurava igraču najbolje korisničko iskustvo.

Igrači moraju položiti novac na svoje račune prije klađenja na Rocket League. To je osim za stranice koje nude i dopuštaju korištenje bonusa bez depozita za klađenje na RL. Sa svim tim skupom, igrači mogu razmotriti sve dostupne opcije klađenja i postaviti relevantne oklade.

To uključuje klađenje na pobjedu momčadi Rocket League, broj pogodaka i igrača koji će postići pogodak. Neke od esport kladionica obično prenose utakmice uživo. To omogućuje igračima da prate igru nakon klađenja. Također daje igračima uvid u timove i igrače, što im može pomoći u donošenju daljnjih odluka o klađenju.

Najbolji timovi Rocket lige za klađenje

Brojne ekipe su dovoljno dobre da se svrstaju među najbolje. Klađenje na takve timove kladioničarima obično daje veće izglede za pobjedu, iako oni obično imaju niže izglede. Rangiranje timova može biti pomalo izazovno zbog brojnih čimbenika koji se moraju uzeti u obzir. To uključuje:

  • Ukupna izvedba tima.
  • Trenutna forma ekipe.
  • Natjecanja u kojima su timovi sudjelovali, između nekoliko drugih.

Tim BDS

Tim s najvišim rangom zove se Tim BDS. Tim je švicarska esports organizacija s igračima M0nkey M00n, MaRc_Po_8 i Dodatno. Njih trojica su trenutno pod ugovorom koji će trajati do kraja 2022. Trener momčadi je Kael. Tim je odigrao stotine utakmica i zabilježio preko 75% pobjeda u serijama i preko 64% pobjeda.

Timska vitalnost

Drugoplasirani tim je Team Vitality, prethodno Renault Vitality. Tim se nalazi u Francuskoj i poznato je da se natječe u nekoliko različitih eSport igara. Njegovi aktivni igrači su Fairy Peak, Kaydop i Alpha54. Trener ekipe zove se Mount. Tim ima rekord od preko 67% pobjeda u serijama i 59% pobjeda u utakmicama.

Dignitas

Treća ekipa se zove Dignitas, prethodno zvana Tim Dignitas. Ovaj tim nalazi se u Sjedinjenim Državama, a čine ga Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa i Jessie. Imaju rekord od preko 58% pobjeda u serijama i 54% pobjeda u utakmicama.

Misfits Gaming

Četvrtoplasirani tim je Misfits Gaming. Američka eSports organizacija ima sjedište u Miamiju. Timski igrači su Mittaen, arju, Kash i ANDYTHEMANDY. Učinak momčadi je 70% pobjeda u serijama i 59% pobjeda u utakmicama. Postoci su prilično impresivni, ali ukupan broj utakmica koje je momčad odigrala puno je manji od ostalih vrhunskih momčadi.

SMPR eSports

SMPR eSports također se naziva Semper Esports. Vlasnik momčadi European Rocket League je engleska eSport organizacija pod nazivom Semper Fortis Esports. Igrači su Kassio, Archie, Chausette45 i RamS. Momčadski učinak je 52% pobjeda u serijama i 51% pobjeda u utakmicama.

Ostali značajni timovi uključuju Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming i Natus Vincere. Bitno je napomenuti da se rangiranje obično mijenja s vremena na vrijeme zbog natjecateljske prirode igre.

Za i protiv

Pros

  • Igra je zabavna: Najočigledniji plus je to što je igra prilično zabavna. Upravljanje automobilima korištenjem zakona fizike u igri ponekad može izazvati ovisnost. Grafika i mogućnost mijenjanja estetike automobila također ga čine prilično ugodnim.
  • Igranje igre je jednostavno: Igra ima relativno jednostavna pravila i ciljeve. Kontrole igre su također vrlo jednostavne. To svima olakšava igranje i uživanje u igri, uključujući i početnike.
  • **Igra je besplatna:**Još jedan vrhunski profesionalac je to što je igra potpuno besplatna. Igrači se ne moraju brinuti o odvajanju od svog novca kako bi pristupili igri ili njezinim značajkama.
  • Igra ima detaljan uređivač automobila: Urednik automobila je prilično detaljan, što omogućuje igračima da modificiraju svoje automobile do ekstremnih detalja. Izmjene ne utječu na performanse igre.
  • Igra ima način treninga: Igrači mogu učiti ili trenirati kako bi poboljšali svoju igru prelaskom na način rada za treniranje. Upute su prilično detaljne i učinkovite.

Protiv

  • Duljina igre je fiksna: Ne postoji mogućnost promjene trajanja utakmice, koja je postavljena na pet minuta.
  • AI timovi često gube prelako: AI tim obično olakšava postizanje pogotka, ponekad čak tjera suigrače da zabijaju sami sebi
  • Poslužitelji se često mogu pokvariti: Igrači obično dožive kvarove na poslužitelju s vremena na vrijeme.

Sve o kvotama za klađenje na Rocket League

Većina pružatelja usluga klađenja obično nudi kvote klađenja za Rocket League na temelju očekivanog ishoda utakmice. Postoje posebne formule koje se koriste za izračun izgleda, a koje su izravno povezane s vjerojatnošću. Na primjer, vrlo vjerojatno da će momčad pobijediti u utakmici imat će niže izglede, što će rezultirati nižim dobicima. Omjeri se obično prikazuju na sličan način kao iu autentičnom nogometu.

Koeficijenti klađenja također se obično mijenjaju kako igra traje za stranice koje to dopuštaju klađenje uživo na Rocket League. Na primjer, izgledi za pobjedu momčadi mogu znatno pasti ako momčad postigne gol.

Omjeri se mogu razlikovati na različitim mjestima za klađenje, iako većina njih obično ima zanemarive razlike. Međutim, postoje neke kladioničarske stranice za koje se zna da nude znatno bolje koeficijente od ostalih. Zbog toga je ključno odabrati najbolje mjesto jer ono izravno utječe na mogući iznos dobitka.

Neka mjesta također imaju različite zahtjeve u vezi s izgledima kada se igrači moraju kladiti koristeći bonuse. Igrači moraju ispuniti uvjete kako bi mogli pretvoriti svoje dobitke u pravi novac. Stoga je bitno pripaziti na zahtjeve za klađenje kada koristite bonuse za klađenje na Rocket League.

Kako najbolje osvojiti klađenje na Rocket League

Za početak, igrači moraju biti vrlo selektivni sa svojim okladama. To je posebno slučaj za kladioce koji su novi u klađenju Rocket League. Igrači bi se trebali kladiti samo na RL za koje postoji veća vjerojatnost da će imati poželjan ishod umjesto na one koje će najvjerojatnije rezultirati najvećim dobicima.

Istraživanje o timu i njegovim igračima prije klađenja također može pomoći igračima da donesu bolje odluke o klađenju. Prethodna izvedba momčadi, poredak i trenutna forma mogu utjecati na očekivani rezultat utakmice.

Igrači bi također trebali koristiti pravo taktike i strategije klađenja. To može pomoći igračima da budu puno odlučniji pri donošenju odluka o klađenju. To je zato što će uvijek znati koju kladionicu i vrstu oklade odabrati za sve svoje oklade.

Pravilno upravljanje bankrollom je također bitno. Igrači nikada ne bi trebali trošiti novac koji si ne mogu priuštiti da izgube na bilo koju okladu.

Igrači bi uvijek trebali iskoristiti sve bonuse koji su im dostupni. Većina pružatelja usluga klađenja na esport obično nudi a bonus dobrodošlice. Korištenje takvog bonusa daje igračima priliku da nauče ili vježbaju igru i eventualno osvoje novac bez ikakvog rizika.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
eSportovi
About

Jun-ho Kim, južnokorejski dinamični Esports maestro, stoji kao svjetionik znanja na EsportRankeru. Spajajući analitičko umijeće s urođenom ljubavi prema igricama, Jun-ho razotkriva zamršenu tapiseriju online natjecanja, osiguravajući da igrači ostanu informirani i nadahnuti.

Send email
More posts by Jun-ho Kim